آزمایش

ساخت وبلاگ

معرفي ربات تبچي|ربات تبليغات در تلگرام

 

ربات سينچي  از فروشگاه وبمستران در خدمت شما هستيم با محصولي فوق العاده و تبليغاتي تلگرام به وسيله ربات تبچي شما ميتونين تبليغ خودتون رو داخل تلگرام به هزاران هزار سوپر گروه ارسال کنيد و تبليغاتي موثر داشته باشيد بهترين سورس تبچي فيلم زير رو نگاه کنين

بهترين سورس تبچي

فيلم زير رو نگاه کنين :

 

شايد شما هم مثل خيلي هاي ديگه اولين بار باشه نام ربات تبچي رو ميبينين و بخاين

دقيقا و کاملا بدونين اين ربات چيکار ميکنه و چطوره کار ميکنه ؟! اين محصول اختصاصي

فروشگاه وبمستران است ، ربات تبچي ربات تبليغات انبوه تلگرامي است تا هر تعدادي

که بخاين ميتونين بهش سوپر گروه تلگرامي معرفي کنيد و به صورت خودکار تبليغاتتون

داخل گروه ها با توجه به تنظيمي که ميکنين انجام ميشه

 

دانلود ربات تبچي

ربات تپچي که شامل اين پکيچ ميشود شامل سورس ربات + 4 ساعت فيلم اموزشي از

چگونگي نصب سورس ربات روي سرور مجازي و چگونگي انجام کار با ربات و قسمت هاي

مختلف آن ،  ميشود جهت مشاوره و يا سوال با ما در ارتباط باشيد

سورس تبچي بدون ديليت

 

اين ربات بيشتر برا ويو زدن و تبليغات انبوه ، و ممبر گيري برا گروه ها مناسب هست

حتي ميتونيد ازش کسب درامد هم بکنيد ! به وسيله اين ربات در تلگرام مطالب

کانال ، و يا چالش هاي خودتون رو پر بازديد کنيد و در ديد هزاران هزار

ممبر قرار دهيد ، اگر باز هم به توضيح نياز داشتيد با من تماس بگيريد

سرور ربات تبچي

بله براي استفاده از ربات نياز به سرور مجازي است که اگر نداريد ميتوانين توسط خود ما تهيه

کنيد و اقدامبه نصب ربات کنيد ؛ در صورت هرگونه مشکل پشتيباني مشکل

شما را حل خواهد کرد !

خريد ربات تبچي

فقط کافيه Ram سرور مجازيتون 2 باشه و سورس رو روش نصب کنيد ! راستي اموزش نصب سورس روي

سرور مجازي به صورت فيلم اموزشي در پکيچ قرار دارد

قيمت سورس ربات + 4 ساعت فيلم اموزشي کار با ربات 20 هزار تومان ميباشد

که محصول و پکيچ ربات تپچي رو ميتونين پس از پرداخت به صورت خودکار دانلود کنيد

راستي اگه بلد نيستين ربات رو روي سرور نصب کنيد تيم ما رايگان براتون نصب ميکنه

ما يک ربات تبچي کامل و نصب شده به شما تحويل مي دهيم ضمنا مايل باشيد

يک ربات تبچي براي شما طراحي ميکنيم ، با ما تماس بگيريد

تلفن پشتيبان

09162403314 پاسخگويي در ساعات 9 صبح الي 9 شب جهت مشاوره و سوالات شما

ايدي تلگرام :

Tarah_javan@

ربات تبچي تحت ويندوز

فيلم زير را تماشا کنيد : فيلم زير فيلم صحت کار تبچي تحت ويندوزه :

 

ما علاوه بر نسخه تبچي تحت سرور يه نسخه هم برا ويندوز اماده کرديم ، ربات تبچي نسخه ويندوز يکي از بهترين نرم افزار هاي تحت ويندوز براي تبليغات داخل تلگرام هست تمامي توضيحات در فيلم بالا داده شده است درباره اين نرم افزار ، شما ميتوانيد اين نرم افزار به صورت انلاين از همين صفحه خريداري کنيد ، قبل از خريد حتما فيلم کارايي اون رو ببينيد !

 

ربات تبچي آماده اگر نميخاين ربات تبچيتون رو خودتون درست کنين و با مسائل فني آشنا نيستين ، نگران نباشين ، سايت ما براتون يه ربات تبچي آماده ميسازه و بهتون ياد ميده چطوري باهاش کار کنين ، قيمت ربات تبچي اماده بدون ديليتي ، همراه با نصب بر روي سرور ، شماره مجازي ، آموزش و پشتيباني 60 هزار تومان هست و پس از سفارش کمتر از 24 ساعت بهتون تحويل داده ميشه خواهشمنديم ، قبل از سفارش با آي دي تلگرامي Tarah_javan@ هماهنگي کنين و تمامي سوالاتتون رو بپرسين تا خريدي لذت بخش از فروشگاه وبمستران داشته باشين

سوالاتي که ممکنه داشته باشين

1-به طور خلاصه ربات تبچي برا من چيکار ميکنه ؟

به طور خلاصه شما لينک گروه بهش ميدين سپس وقتي به صورت خودکار توي اين گروه ها عضو شد پست هاي کانالتون يا هرچيزي که ميخاين تبليغ کنين رو بهش ميدين و با يه کليک براتون ميفرسته

2-منفعت ربات تبچي چيه ؟

فرض ميکنم شما مدير يه کانال تلگرامي هستين يا توي کار تبليغات در زمينه تلگرام ، با خريد ربات تبچي شما به راحتي ميتونين بازديد پست هاي کانال خودتون رو بالا ببريد و در سراسر تلگرام ديده بشين به عبارت ديگه افرادي که داخل گروه هاي تلگرام فعاليت ميکنن وقتي پست شما رو ميبينن جداي از ويويي که براتون داره ممکنه از کانال شما خوشش بياد و حتي عضو کانالتون هم بشه ، پس ممبر گيري رو هم ميشه به منفعت هايي که ربات تبچي براتون داره اضافه کرد

3-الان ديگه همه گروه ها ضد لينک دارن و ربات ها رو پاک ميکنن تبچي رو پاک نميکنن ؟

در 3 سالي که تبچي ميفروشم هميشه يکي از سوالات شما مشتريان عزيزم همين بوده ميگين الان ديگه اکثر گروه ها ضد لينک دارن و تبچي رو پاک ميکنن اين تصور کاملا اشتباست چون اول اينکه ربات تبچي اي که ما براتون ميسازيم به صورت bot نيست و به صورت يه اکانته ، دوم اينکه هنوز هزاران هزار گروه تلگرامي وجود دارن که ضد لينک ندارن و مناسب کار تبچي هستن ، اگه اين گروه ها رو ندارين نگران نباشين ما خودمون در اختيارتون قرار ميديم

4-تبچي هاي زيادي رو نصب کردم اکثرشون ديليتي دارن مال شما هم ديليتي داره ؟

بزرگترين مشکل ربات هاي تبچي ديليت شدنشونه ، واقعا هم زحمت بکشي و ربات تبچي ديليت بشه غم بزرگيه ، تبچي اماده که ما بهتون ميفروشيم بدون ديليته چون بر اساس جديدترين الگوريتم هاي تلگرام برنامه نويسي شده و همچنين خودما هم 24 ساعته پشتيباني ميکنيم و همچنان در حال توسعه اون هستيم

 

https://www.openstreetmap.org/user/BrianaMarina2

https://www.tripadvisor.com/Profile/F6173PEbrianam

https://www.4shared.com/u/vP3yZeI2/BrianaMarina2.html

https://www.zillow.com/profile/BrianaMarina2

https://www.indiegogo.com/individuals/29862373

https://www.mixcloud.com/BrianaMarina2/

https://www.sbnation.com/users/BrianaMarina2

https://hubpages.com/@brianamarina

https://unsplash.com/@brianamarina2

https://www.eveote.com/shard/s598/sh/92eb8ff3-8779-a9cd-8f93-cbe2baff5904/2ff0b0a5ca117dcfbe0f29bfc5e7ed38

https://www.liveinteet.ru/stat/shop.themmaker.ir/

https://coub.com/brianamarina2

https://giphy.com/channel/BrianaMarina2

https://3dwarehouse.sketchup.com/user/42372622-6fb2-4a4f-a789-52177ba5e4ab/Briana-M

https://www.fanfiction.net/~brianamarina2

https://seekingalpha.com/user/56916822/Idea

https://lionofviennasuite.sbnation.com/users/BrianaMarina2

https://www.spreaker.com/user/16666721

https://justpaste.it/2sgj7

 

 

آزمایش...
ما را در سایت آزمایش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann1 بازدید : 232 تاريخ : شنبه 8 مرداد 1401 ساعت: 14:51

چگونه محصولات خود را در اينستاگرام بفروشيم

با ايجاد فروشگاه آنلاين در اينستاگرام، مردم مي توانند محصولات شما را مستقيماً از عکس ها و ويديوهاي شما خريداري کنند. درباره اينکه چگونه مي توانيد مردم را براي خريد پيشنهادات خود ترغيب کنيد، بيشتر ياد بگيريد. با اين چند نکته، مي توانيد بهتر محصولات خود را در اينستاگرام در معرض ديد ديگران قرار دهيد و آنها را معرفي کنيد.

در يک نظرسنجي که توسط شرکت فيسبوک انجام شد، 81 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که اينستاگرام به آنها کمک مي کند تا در مورد محصولات و خدمات بصورت بهتر و سريعتر اطلاعات لازم را کسب کنند. در اين مقاله سعي داريم چند نکته کليدي براي شما بيان کنيم تا با رعايت آنها بتوانيد به کسب و کار خود رونق دهيد. شما مي توانيد محصول خود را به طور مداوم در پست هاي خود نشان دهيد تا مردم بتوانند در مورد محصولات شما در اينستاگرام اطلاعات کسب کنند. با استفاده از خدمات irpanel ميتوانيد از پيشرفت پيج اينستاگرام خود مطمئن شويد.

  1. هميشه سعي کنيد محصولات خود را در غالب پست به ديگران نشان دهيد.

پست‌هايي در مورد محصولات خود با سرعتي منظم، مانند يک روز مشخص از هفته، ايجاد کنيد تا دنبال کنندگان شما عادت کنند که به طور منظم به محصولات شما نگاه کنند.

  1. فرآيند ايجاد محصولات خود را آشکار کنيد.

فالوورهاي خود را با استفاده از داستان ها به قسمت پشت صحنه کار ببريد تا کارهاي سختي را که براي ساخت محصولات شما انجام مي شود ببينيد.

  1. تمام تغييرات محصولات خود را نشان دهيد.

تمام گزينه هاي محصول خود را نمايش دهيد تا مشتريان شما بتوانند انتخابي از رنگ ها، اندازه ها و انواع مواد مختلف را داشته باشند.

  1. نکات برجسته داستان را براي محصولات مختلف ايجاد کنيد.

استوري هاي شما پس از 24 ساعت پاک خواهند شد، اما مي‌توانيد استوري ها را در قسمت هايلايت ذخيره کنيد. در هر هايلات نسبت به موضوع آن استوري ها را ذخيره کنيد تا کاربران در زماني که به آنها نياز دارند به راحتي آنها را پيدا کنند.

  1. از پس زمينه استفاده کنيد.

به اين فکر کنيد که چه رنگ ها و بافت هايي به برجسته و ديده شدن محصولات شما کمک مي کند، مانند ديوارهاي سفيد يا طرح دار. شما فقط مي توانيد از يک تکه پارچه و کاغذ به عنوان پس زمينه خود استفاده کنيد. براي انجام اينکار نياز به هزينه سنگين نداريد و مي توانيد از چيزهاي دم دستي استفاده کنيد.

  1. عکس‌ها و ويديوهايي را که مشتريانتان با محصولاتتان پست کرده‌اند به اشتراک بگذاريد.

وقتي مشتريان محصول شما را در عکس‌ها و ويديوها برچسب‌گذاري مي‌کنند، از آن‌ها اجازه بگيريد تا آن را در حساب کسب‌وکارتان به اشتراک بگذارند.

  1. آموزش هايي در مورد روش هاي مختلفي که مردم مي توانند از محصول شما استفاده کنند ايجاد کنيد.

از داستان ها براي ايجاد يک راهنماي گام به گام يا اشتراک گذاري ويديوهاي طولاني تر در IGTV استفاده کنيد.

  1. تعامل را با فالوورهاي خود بيشتر کنيد.

از برچسب سؤال در استوري هاي خود استفاده کنيد تا سؤالات مربوط به محصولات خود را باز کنيد. به اين ترتيب، مردم مي توانند اطلاعات بيشتري در مورد محصولات شما بياموزند و از خريد مطمئن شوند.

فروش محصولات در اينستاگرام با رعايت 4 نکته:

در يک نظرسنجي که توسط فيس بوک، شرکت انجام شد، 83 درصد از پاسخ دهندگان مورد بررسي گفتند که اينستاگرام، اولين پلتفرم بصري، به آنها کمک مي کند محصولات و خدمات جديد را کشف کنند. به همين دليل است که حتي بزرگترين شرکت هاي تجاري و صنعتي در اينستاگرام به تبليغ و نمايش محصولات خود تمرکز کرده اند. تگ هاي محصولات اينستاگرام به آنها کمک مي کند تا اين کار را راحت تر انجام دهند و در عين حال فروش خود را افزايش دهند.

در واقع در بسياري از موارد هدف آنها اين است که: با ورود افراد به اينستاگرام آنها را به وب‌سايت خود هدايت کنند. اين يک راهکار عالي و رايگان براي افزايش بازديدکنندگان سايت و در نتيجه فروش بيشتر مي باشد. در واقع بهتر است براي فروش محصولات خود با استفاده از اينستاگرام، برچسب‌هاي محصول را به عکس‌ها يا ويديوهاي خود در پست و استوري خود اضافه کنيد. افراد با ضربه زدن روي محصول مي توانند نام محصول و قيمت آن را مشاهده کنند. به مشتريان خود بگوييد که مي توانند مستقيماً از حساب تجاري شما خريد کنند. به عنوان مثال، يک استوري بسازيد و به دنبال کنندگان خود بگوييد که اکنون مي توانند محصولاتي را که مي بينند در اينستاگرام خريد کنند.

  • بيش از يک محصول را در يک پست تگ کنيد، با نمايش چندين محصول چشم نواز تأثير بگذاريد و توجه افراد را جلب کنيد. شما مي توانيد با ترفندهاي خاص قبل از ارائه محصولات حس کنجکاوي فالوورهاي خود را بالاتر ببريد مانند؛ نماهايي از محصول خود را بدون نشان دادن کامل آن نشان دهيد. مانند عکسبرداري از زواياي مختلف بدون نمايش کامل آن.
  • حتما از برچسب شمارش معکوس در استوري هاي خود استفاده کنيد. تاريخ عرضه محصول خود را با استفاده از برچسب شمارش معکوس اعلام کنيد، که با ضربه زدن در هنگام ويرايش استوري هاي خود مي توانيد آن را پيدا کنيد. از فالوورهاي خود بخواهيد روي Remind me ضربه بزنند تا بدانند بالاخره روز کي فرا مي رسد يا شمارش معکوس را در استوري خود به اشتراک بگذارند. محصولات را در روز عرضه براي فروش در دسترس قرار دهيد. فراموش نکنيد که به مشتريان خود يادآوري کنيد که مي توانند بلافاصله با يک تماس ساده مانند «براي خريد ضربه بزنيد» در عنوان پست خريد کنند.
  • براي پاسخگويي به سوالات حتما لايو برگزار کنيد. از ويژگي Live در استوري خود استفاده کنيد تا لحظه اي را که محصول جديد خود را براي آنها در دسترس قرار داده ايد به دنبال کنندگان خود نشان دهيد و به سؤالات مشتري در مورد محصول جديد در کوتاه ترين مدت پاسخ خواهيد دهيد.
  • براي معرفي محصول خود يک هشتگ ايجاد کنيد. مي تواند به سادگي #نام محصول شما باشد. فالوورهاي خود را تشويق کنيد هنگام سفارش محصول در روز عرضه از هشتگ استفاده کنند تا بتوانيد بعداً آن را در حساب تجاري خود به اشتراک بگذاريد.

5 ترفند اينستاگرام براي ترغيب کاربران براي خريد محصولات

در يک نظرسنجي که توسط شرکت فيسبوک انجام شد، 80 درصد از پاسخ دهندگان مورد بررسي گفتند که از اينستاگرام براي تصميم گيري در مورد خريد يا عدم خريد استفاده مي کنند. اين پنج نکته را امتحان کنيد تا مردم را به سمت خريد محصولاتتان سوق دهيد.

  • چندين پست براي محبوب ترين محصولات خود ايجاد کنيد.

اطلاعات آماري را بررسي کنيد و معيارهايي مانند بازديدهاي محصول را مشاهده کنيد تا بدانيد که افراد دنبال کننده شما با کدام محصولات شما بيشتر درگير بوده اند. براي ايجاد اطمينان در خريد، چه در پست و چه در استوري، پست هاي بيشتري براي آن محصول ايجاد کنيد.

  • دعوت به اقدام را در کپشن خود بگنجانيد.

افزودن يک فراخوان براي اقدام که افراد را وادار به انجام کاري مي‌کند، مانند «براي خريد ضربه بزنيد» در زيرنويس‌هاي شما، به طور مؤثري به فالوورهاي شما براي خريد يادآوري مي‌کند.

  • يک فروش يا تبليغ منحصر به فرد ايجاد کنيد.

در مدت زمان محدود، با تبليغ و تخفيف يا فروش ويژه در اينستاگرام مي توانيد احساس فوريت را بين افراد ايجاد کنيد و مردم را به خريد ترغيب کنيد.

  • به طور منظم محصولات خود را معرفي کنيد.

خريداران ممکن است مدتي طول بکشد تا تصميم به خريد بگيرند، بنابراين به طور مرتب محصولات خود را در پست هاي خود قرار دهيد تا آنها را در ذهن خود نگه داريد.

  • تبليغ يک محصول توسط افراد معروف

از چهره هاي عمومي گرفته تا هنرمندان تا کارآفرينان، سازندگان سنگ بناي جوامع اينستاگرام هستند. مشاهده اينکه يک فرد معروف از محصولات خاصي استفاده مي کند مي تواند علاقه دنبال کنندگان آنها را به اين موارد برانگيزد، بنابراين اين راه نيز يکي از بهترين روش هاي فروش بالا محصولات به حساب مي آيد.

 

https://giphy.com/channel/HamidGuevar2

https://3dwarehouse.sketchup.com/user/222b83de-74ae-4fdd-96ee-ca8789ee6766/Hamid-G

https://www.fanfiction.net/u/15436170/

https://seekingalpha.com/user/56582264/Idea

https://www.spreaker.com/user/16562256

https://justpaste.it/4qryw

https://www.atlasobscura.com/users/hamidguevar2

https://trello.com/hamidguevar2

https://www.blogtalkradio.com/hamidguevar2

https://gitlab.com/HamidGuevar2

https://www.viki.com/users/hamidguevar2_755/about

https://visual.ly/users/hamidguevar2/portfolio

https://speakerdeck.com/hamidguevar2

 

آزمایش...
ما را در سایت آزمایش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann1 بازدید : 213 تاريخ : جمعه 7 مرداد 1401 ساعت: 0:40

نحوه کاشت گردو: روش کاشت گردو و نهال آماده

گردو ( J?glans ) سرده اي از گياهان از خانواده گردو ( Juglandaceae ) است. آنها 20 گونه درختي هستند که ارتفاع آنها به 10 تا 40 متر مي رسد. گونه گردوي معمولي ( J?glans régia ) در کشور ما رايج است که عمدتاً به دليل آجيل و چوب آن کاشته مي شود.

چوب گردو به دليل استحکام، دوام و رنگ به عنوان چوب ارزش دارد. درخت گردو را مي توان از آجيل يا نهال کاشت. کاشت نهال نتايج قابل اعتمادتري مي دهد. اين به اين دليل است که آنها برخلاف آجيل قبلاً جوانه زده اند.

در سطور زير دو روش کاشت و پرورش گردو را مي خوانيد: از طريق نهال آماده (نهال) و از طريق بذر (آجيل).

انواع روش کاشت گردو

1: کاشت گردو ازبذر

گردو جمع کنيد. گردوهايي را که از درختان گردو افتاده است جمع آوري کنيد . اين معمولا در پاييز است. از ابتداي شهريور تا پايان مهر، اوايل آبان؛

فلس ها را برداريد . گردوها را در يک سطل آب بريزيد. اجازه دهيد آن‌ها خيس بخورند تا پوسته بيروني در لمس نرم شود. پوسته بيروني را برداريد و گردو را نگه داريد.

گردو را براي جوانه زدن آماده کنيد. اين امر با فرآوري سرد يا با قرار دادن گردو در يخچال به دست مي آيد. دماي پايين باعث ايجاد فرآيندي به نام طبقه بندي مي شود. آجيل را در زمان تاخير قرار مي دهد و روند جوانه زني را متوقف مي کند. دو گزينه براي اين مرحله از آماده سازي وجود دارد:

مقدار کمي آجيل . آنها را در يک کيسه پلاستيکي بسته بندي کرده و در دماي 1.1 تا 5 درجه سانتيگراد به مدت 90 تا 120 روز در يخچال قرار دهيد.

آجيل زياد . گودالي به عمق 30 تا  60 سانتي متر و به اندازه کافي پهن کنيد تا گردويي را که قصد داريد در بهار بکاريد در آن نگه داريد. آنها را با خاکي به ضخامت 3 تا 5 سانتي متر بپوشانيد . همچنين مي توانيد از توري براي محافظت بيشتر استفاده کنيد. آنها را در زمستان اينگونه رها کنيد . در بهار آنها براي کاشت آماده مي شوند.

انتخاب مکاني براي کاشت گردو در فصل بهار. خاکي را انتخاب کنيد که عميق، نفوذپذير، گرم و داراي آب زيرزميني عميق باشد.

کاشت گردو. سوراخ هاي کوچکي به عمق 3 تا 5 سانتي متر حفر کنيد. سوراخ ها بايد در فاصله 3 تا 4 متر از يکديگر قرار گيرند. اين باعث مي شود که جوانه ها در طول زمان رشد کنند.

گردوها را در سوراخ ها بريزيد و روي آنها را با خاک بپوشانيد.

کاشت گردو از نهال

نهال گردو را انتخاب کنيد . نهال گردو را بخريد کهحداقل 1 سال سن داشته باشد و قطر ساقه آنها از 1 سانتي متر بيشتر نباشد.

انتخاب مکاني براي کاشت گردو در فصل بهار. خاکي را انتخاب کنيد که عميق، نفوذپذير، گرم و داراي آب زيرزميني عميق باشد.

حفر سوراخ براي نهال هاي تمام شده. سوراخ هاي نهال گردو بايد به اندازه اي باشد که سيستم ريشه نهال وارد شود و عمق آن حدود 5 سانتي متر باشد، سوراخ ها بايد در فاصله 3 تا 4 متر از يکديگر باشند. اين باعث مي شود که جوانه ها در طول زمان رشد کنند.

گذاشتن نهال گردو در سوراخ . آنها را با خاک اطراف پر کنيد .

آبياري نهال هاي کاشته شده با آب .

مراقبت از درختان گردو کاشته شده   اطراف آنها را عاري از علف هاي هرز و آفات نگه داريد . مثل بچه هاي کوچک از آنها مراقبت کنيد.

 نکات مفيد براي کاشت و پرورش گردو

گردويي را که قبلاً جوانه زده است نکاريد . بعيد است که به رشد خود ادامه دهد.

گردوهاي کاشته شده نيازي به کوددهي ندارند . با اين حال، مي توانيد از کودهاي معدني غني از نيتروژن در خاک ضعيف استفاده کنيد.

براي محافظت از گردوهاي کاشته شده در برابر جوندگان مي توانيد از جعبه هاي فلزي براي اين منظور استفاده کنيد. گردو را در جعبه فلزي که در زمين دفن مي کنيد قرار دهيد. يک برش X شکل در بالا ايجاد کنيد. به اين ترتيب گردو محافظت مي شود و از شکاف باقي مانده از شما جوانه مي زند.

هنگام جمع آوري گردو از لباس ها و دستکش هاي محافظ استفاده کنيد تا لباس ها و دست هايتان لک نشوند.

آجيل را مي توان با استفاده از سنگ شکن دستي از پوسته جدا کرد .

 

Edu/Gov

https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11186443

https://independent.academia.edu/MelbaLuna407

http://edu.fudanedu.uk/user/raisahome2/

http://fudanedu.uk/user/raisahome2/

http://jobs.ict-edu.uk/user/raisahome2/

http://ict-edu.uk/user/raisahome2/

https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=760dcf09-a174-4780-8761-14785f87eb68

https://ezproxy.cityu.edu.hk/login?url=https://akinnahal.com

http://entrance-exam.net/forum/members/raisahome2.html

http://history.lib.ntnu.edu.tw/wiki/index.php/%E4%BD%BF%E7%94%A8%E8%80%85:RaisaHome2

https://www.pubpub.org/user/raisa-home

https://sarscoviki.app.vanderbilt.edu/wiki/User:RaisaHome2

https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=https://akinnahal.com

https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx

https://ams.ceu.edu/optimal/optimal.php?url=https://akinnahal.com

 

آزمایش...
ما را در سایت آزمایش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann1 بازدید : 164 تاريخ : پنجشنبه 6 مرداد 1401 ساعت: 23:26

لینک دوستان

خبرنامه